حال این روزای من خیلی شبیه این آهنگه...خیلی زیاد...

من خالی از عاطفه و خشم...خالی از خیشی و قربت...گیج و مبهوت بین بودن و نبودن...

عشق آخرین همسفرمن...مثل تو منو رها کرد...حالا دستام مونده و تنهایی من...

ای دریغ از من که بیخود مثل تو...گم شدم...گم شدم تو ظلمت تن...ای دریغ از تو که مثل عکس عشق هنوزم داد میزنی تو آینه ی من...

آه...گریمون هیچ...خندمون هیچ...باخته و برندمون هیچ...تنها آغوش تو مونده غیر از اون هیچ...

ای...ای مثل من تک و تنها...دستامو بگیر که عمر رفت...همه چی تویی...زمین و آسمون هیچ...

بی تو میمیرم...همه ی بود و نبود...بیا پر کن منو ای خورشید دلسرد...بی تو میمیرم...مثل قلب چراغ...نور تو بودی،کی منو از تو جدا کرد؟...

 



نظرات شما عزیزان:

reza
ساعت15:59---24 مهر 1392


برای بعضـــی دردـ هـا نه میتوان گریــــــه کَــرد



نه میتوان فریــــــآد زد



برای بعضـــی دردـها



فقـــط میتوان



نگــــآه کَرد و



بی صـــــدا شکست
پاسخ: آه...


ملیکا
ساعت13:02---12 مهر 1392
نمی دونم چرا...... :|
پاسخ: میام تو وبت میگم...
پاسخ: برات یه نظرخصوصی گذاشتم...


ملیکا
ساعت22:33---11 مهر 1392
حالا دستام مونده و تنهایی من...

نگین..چرا اینقد غمگین؟
پاسخ: چون...فک کنم خودت میدونی چرا...شایدم نه...


roshanak
ساعت12:28---11 مهر 1392
هی...شوخی نکن!حالمو بهم ریخت.
پاسخ: خب...چه بد...نمیدونم چی باید بگم!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: متن آهنگ های ایرانی ، ،

تاريخ : چهار شنبه 10 مهر 1392 | 19:56 | نویسنده : negin |
.: Weblog Themes By VatanSkin :.